فروتل

موتورهای جستجو بهترین روش افزایش بازدید و فروش اینترنتی

در این تحقیق سه روش اصلی افزایش بازدید مورد بررسی قرار گرفته اند که عبارتند از:

– موتورهای جستجو

– ایمیل

– رسانه های اجتماعی

موتورهای جستجو با بیش از 30 درصد بیشترین سهم را در بازدیدکنندگان سایتها داشته است و ایمیل 3 تا 4 درصد و رسانه های اجتماعی کمتر از 2 درصد سهم داشته است.

تحلیل از نمودار فوق چیست؟

تحلیلی که می توان از نمودار فوق داشته باشیم این است که از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ در زمینه ترافیک ایجاد شده از ارسال ایمیل ها و رسانه های اجتماعی کاهش دیده شده است. دلیلی که در مورد کاهش ترافیک ارجاعی از طریق ارسال ایمیل می توان آن را ذکر است این است که تعداد ایمیل های ارسالی به کاربران زیاد است و همچنین در مورد رسانه های اجتماعی هم تعداد پست های ارسالی گاها آنقدر زیاد است که کاربران خسته می شوند و از دنباله روی برندها در شبکه های اجتماعی منصرف می شوند.

بنابراین باید سعی کرد در انجام بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی تعداد پست ها و یا ایمیل های ارسالی آن قدر زیاد نباشد که باعث شود کاربران لغو عضویت کنند و یا از دنباله روی صفحات شبکه های اجتماعی منصرف شوند.

و از طرفی کار تخصصی بر روی سئوی سایت تجاری می تواند بیشترین بازدهی در افزایش بازدید و فروش و کسب درآمد را ایجاد نماید.

تیم فنی فروتل سایت فروشگاهی حرفه ای در اختیار فروشندگان قرار می دهد که تا حد امکان متناسب با موتورهای جستجو طراحی گردیده و تیم فنی می توانند مشاوره سئو به فروشندگان ارائه داده و در این زمینه سایت را بهینه نمایند.

منبع: فروتل

برگرفته از سایت مارکتینگ چارت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است