فروتل

مزيت هاي فروتل نسبت به ساير سيستم ها چيست؟

خدمات متمایزی در فروتل ارائه می گردد که سایر شرکت ها ارائه نمی کنند برخی از آن عبارتند از :

درگاه تبلیغات ایران که تمامی رسانه های تبلیغاتی موجود در ایران در آن گنجانیده می شود

درگاه فروش ایران که هر کالا یا خدمات و حتی کالای مجازی و فایلی برای فروش دارید می توانید از خدمات گسترده فروتل استفاده نمایید.

امکاناتی که در فروتل عرضه می گردد منحصر به فرد است و مشابهی ندارد و به زودی هر ایرانی پنلی در فروتل برای فروش یا خرید محصول و خدمات خواهد داشت و بخشی از کارهای روزمره و کسب و کار خود را از طریق پنل فروتل خود مدیریت خواهند کرد.

هر روی منتظر امکانی جدید در فروتل باشید

فروتل در اولين جشنواره فروشگاه هاي اينترنتي در سال 1390 سرويس دهنده برتر خريد فروش پستي از ديدگاه فروشندگان شناخته شده است كه به دليل خدمات و سرويسهاي متفاوت و جامعي است كه مرتبا در حال بهبود و توسعه مي باشد.
فروتل تمامي امكانات ممكن در سيستمهاي فروش پستي را به فروشندگان ارائه مي نمايد كه اكثر آنها به صورت رايگان مي باشد، هدف اصلي فروتل افزايش فروش فروشندگان مي باشد و درآمد فروتل نيز از افزايش فروش فروشندگان ايجاد مي گردد به همين دليل اكثر سرويسهاي فروتل رايگان مي باشد، برخي از اين امكانات به شرح زير است:
– سريع ترين نوع تسويه حساب كه دو مرتبه در هفته مي باشد
– وضعيت سفارش در فروتل به لحظه مي باشد كه باعث تسويه حساب سريع مي گردد و وجه كالا بيش از دو روز در حساب فروتل باقي نخواهند ماند.
– سايت فروشگاهي رايگان با دامنه اختصاصي فروشنده، متصل به پنل پستي كه به محض ورود محصولات در پنل پستي در اين سايت وارد مي شود.
– سيستم مشاركت در فروش اختصاصي (سيستم تبليغاتي) رايگان كه بر روي فروشگاه ساز رايگان نصب مي باشد و وب سرويس آن هم در اختيار فروشنده قرار مي گيرد تا هر فروشگاه سازي را تبديل به سايت مشاركت در فروتل نمايند و بازارياب اختصاصي جذب كرده كه بر اساس پورسانت كار مي كنند كه مطمئن ترين روش تبليغات و فروش اينترنتي است و در سيستمهاي ديگري بيش از 400هزار تومان فقط بابت اين امكان دريافت مي شود كه در فروتل به صورت رايگان و با هدف كمك به افزايش فروش ارائه گرديده است .
– تاييد تلفني سفارشات براي اطمينان از صحت سفارش و جلوگيري از برگشت سفارش
– امكان دريافت وجه از مشتري به دو شكل پرداخت پس از تحويل و پرداخت آنلاين
– سيستم تبليغاتي گسترده فروتل كه بيش از 15 هزار بازارياب داشته، در صورتيكه در زمان ورود محصول به پنل پستي خود پورسانت تعيين نماييد به صورت خودكار در اين سيستم تبليغاتي بسيار گسترده وارد مي شود و در معرض ديد هزاران بازديدكننده قرار مي گيرد.
– پنل پستي با امكانات متنوع در بخشهاي محصولات، سفارشات، مالي، آموزشي و … به همراه گزارش هاي دقيق و به لحظه از وضعيت سفارشات، واريزي ها و …
– تيمهاي پشتيباني در بخشهاي مختلف فني، بازاريابي، محصولات، مالي و … در سريعترين زمان ممكن به سوالات مطرح شده رسيدگي مي نمايند.
– ماهانه امكانات فروتل در حال افزايش مي باشد كه به در اختيار تمامي فروشندگان قرار مي گيرد.
– در فروتل فروشنده با كمترين هزينه بيشترين فروش را داشته و در سريع زمان ممكن مبلغ كالاي فروخته شده را دريافت مي نمايد.
يكي از مزاياي مهم فروتل عدم دريافت هزينه COD (پرداخت وجه پس از تحويل) سفارشات برگشتي است كه بيش از 40 درصد در هزينه هاي سفارشات برگشتي صرفه جويي مي شود كه فقط در فروتل اين امكان وجود دارد و مزيت بسيار مهمي است و هزينه هاي فروشنده در اين سيستم را كاهش چشمگيري مي دهد.

در مجموع سادگي فروش پستي در فروتل، هزينه هاي پايين در شروع كار و مراحل كار، پشتيباني قوي، فروش از دو روش همكاري در فروش فروتل و توانمند كردن فروشنده در افزايش فروش و تسويه حساب سريع محيطي امن و پرسود را براي فروشنده فراهم مي نمايد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است