فروتل

آیا می دانید! در فروتل امکان بازاریابی و فروش خدمات وجود دارد؟

بسیاری از محصولات قابلیت ارسال مجازی را دارا می باشند، همچنین ارائه دهندگان خدمات در هر کسب و کاری مانند شرکتهای بیمه ، خدمات پزشکی ، کلنیکها، شرکتهای تبلیغاتی، آتلیه و عکاسی و صدها کسب و کار خدماتی دیگر در سراسر ایران فعالیت می کنند که می توانند در شهر خود یا در سراسر ایران خدمات خود را ارائه دهند.

از قابلیتهای منحصر به فرد فروتل بازاریابی و فروش خدمات می باشد و پنل پیشرفته فروش با کلیه امکاناتی که در اختیار فروشندگان کالا می باشد در اختیار ارائه دهندگان خدمات نیز قرار می گیرد.

برای این منظور بایستی به عنوان فروشنده عضو فروتل شده و خدمات خود را در پنل فروشندگی خود وارد نموده و فعالیت خود را آغاز نمایید.

قابلیتهای زیادی در سیستم برای معرفی خدمات فراهم می باشد از جمله سایت فروشگاهی جهت نمایش اینترنتی خدمات، درگاه آنلاین دریافت وجه از مشتریان، سیستم بازاریابي مشارکت در فروش، سیستمهای بازاریابی هدفمند با بهره گیری از بانک اطلاعاتی بزرگ و طبقه بندی شده مشتریان در سراسر ایران و ….

و همچنین در صورتیکه به صورت اینترنتی فایلها و خدمات شما قابل ایمیل و ارئه به مشتریان در سراسر ایران است پنل فروتل سرویس دهی متناسب با نیاز  شما فروشندگان گرامی می تواند ارائه دهد.

فروتل راه کارهای متنوع و نوین کسب درآمد را در اینترنت و خارج از آن در اختیار افراد در سراسر ایران قرار داده است و به سادگی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد می توانید از بخشهای مختلف فروتل کسب درآمد نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است