خدمات متمایزی در فروتل ارائه می گردد که سایر شرکت ها ارائه نمی کنند برخی از آن عبارتند از :

درگاه تبلیغات ایران که تمامی رسانه های تبلیغاتی موجود در ایران در آن گنجانیده می شود

درگاه فروش ایران که هر کالا یا خدمات و حتی کالای مجازی و فایلی برای فروش دارید می توانید از خدمات گسترده فروتل استفاده نمایید.

امکاناتی که در فروتل عرضه می گردد منحصر به فرد است و مشابهی ندارد و به زودی هر ایرانی پنلی در فروتل برای فروش یا خرید محصول و خدمات خواهد داشت و بخشی از کارهای روزمره و کسب و کار خود را از طریق پنل فروتل خود مدیریت خواهند کرد.

هر روی منتظر امکانی جدید در فروتل باشید

فروتل در اولین جشنواره فروشگاه های اینترنتی در سال 1390 سرویس دهنده برتر خرید فروش پستی از دیدگاه فروشندگان شناخته شده است که به دلیل خدمات و سرویسهای متفاوت و جامعی است که مرتبا در حال بهبود و توسعه می باشد.
فروتل تمامی امکانات ممکن در سیستمهای فروش پستی را به فروشندگان ارائه می نماید که اکثر آنها به صورت رایگان می باشد، هدف اصلی فروتل افزایش فروش فروشندگان می باشد و درآمد فروتل نیز از افزایش فروش فروشندگان ایجاد می گردد به همین دلیل اکثر سرویسهای فروتل رایگان می باشد، برخی از این امکانات به شرح زیر است:
– سریع ترین نوع تسویه حساب که دو مرتبه در هفته می باشد
– وضعیت سفارش در فروتل به لحظه می باشد که باعث تسویه حساب سریع می گردد و وجه کالا بیش از دو روز در حساب فروتل باقی نخواهند ماند.
– سایت فروشگاهی رایگان با دامنه اختصاصی فروشنده، متصل به پنل پستی که به محض ورود محصولات در پنل پستی در این سایت وارد می شود.
– سیستم مشارکت در فروش اختصاصی (سیستم تبلیغاتی) رایگان که بر روی فروشگاه ساز رایگان نصب می باشد و وب سرویس آن هم در اختیار فروشنده قرار می گیرد تا هر فروشگاه سازی را تبدیل به سایت مشارکت در فروتل نمایند و بازاریاب اختصاصی جذب کرده که بر اساس پورسانت کار می کنند که مطمئن ترین روش تبلیغات و فروش اینترنتی است و در سیستمهای دیگری بیش از 400هزار تومان فقط بابت این امکان دریافت می شود که در فروتل به صورت رایگان و با هدف کمک به افزایش فروش ارائه گردیده است .
– تایید تلفنی سفارشات برای اطمینان از صحت سفارش و جلوگیری از برگشت سفارش
– امکان دریافت وجه از مشتری به دو شکل پرداخت پس از تحویل و پرداخت آنلاین
– سیستم تبلیغاتی گسترده فروتل که بیش از 15 هزار بازاریاب داشته، در صورتیکه در زمان ورود محصول به پنل پستی خود پورسانت تعیین نمایید به صورت خودکار در این سیستم تبلیغاتی بسیار گسترده وارد می شود و در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار می گیرد.
– پنل پستی با امکانات متنوع در بخشهای محصولات، سفارشات، مالی، آموزشی و … به همراه گزارش های دقیق و به لحظه از وضعیت سفارشات، واریزی ها و …
– تیمهای پشتیبانی در بخشهای مختلف فنی، بازاریابی، محصولات، مالی و … در سریعترین زمان ممکن به سوالات مطرح شده رسیدگی می نمایند.
– ماهانه امکانات فروتل در حال افزایش می باشد که به در اختیار تمامی فروشندگان قرار می گیرد.
– در فروتل فروشنده با کمترین هزینه بیشترین فروش را داشته و در سریع زمان ممکن مبلغ کالای فروخته شده را دریافت می نماید.
یکی از مزایای مهم فروتل عدم دریافت هزینه COD (پرداخت وجه پس از تحویل) سفارشات برگشتی است که بیش از 40 درصد در هزینه های سفارشات برگشتی صرفه جویی می شود که فقط در فروتل این امکان وجود دارد و مزیت بسیار مهمی است و هزینه های فروشنده در این سیستم را کاهش چشمگیری می دهد.

در مجموع سادگی فروش پستی در فروتل، هزینه های پایین در شروع کار و مراحل کار، پشتیبانی قوی، فروش از دو روش همکاری در فروش فروتل و توانمند کردن فروشنده در افزایش فروش و تسویه حساب سریع محیطی امن و پرسود را برای فروشنده فراهم می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *