فروتل

فروتل پشتیبانی مشاغل خانگی

فروتل دارای مجوز پشتیبان مشاغل خانگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ارشاد  می باشد. می توانید مجوز مشاغل خانگی مستقل یا وابسته از طریق سایت www.mashaghelkhanegi.ir  دریافت نمایید و از حمایت های مربوط در این زمینه نیز شامل تسهیلات، مجوز کتبی، بیمه و … بهره مند شوید.

از طریق دو حوزه کاری زیر می توانید با فروتل در منزل کسب و کارتان را ایجاد کرده و یا توسعه دهید.

فروتل پشتیبانی مشاغل خانگی
فروتل پشتیبانی مشاغل خانگی

الف: فروشندگی در منزل

در صورتیکه تولید کننده کالا یا خدمات و فایل مجازی هستید، مثلا صنایع دستی و هنری باکیفیت در منزل تولید می کنید و یا مایل به فروش محصولات دیگران هستید و یا می توانید با تامین کنندگان کالا قرارداد ببندید و از طریق شما و به کمک فروتل محصولاتشان بفروش رسد،  با عضویت در بخش فروشندگی فروتل، امکانات بازاریابی، فروش و لجستیک در اختیار شما قرار می گیرد. به اینصورت که با عضویت در بخش فروشندگی پنل مدیریت فروش فعال شده و سایت فروشگاهی و امکانات بازاریابی و لجستیک در اختیار شما قرار می گیرد و براحتی در منزل هم می توانید در فروش محصولات خودتان یا تامین کنندگانی که با آنها قرارداد بسته اید اقدام نمایید و کسب درآمد مناسبی داشته باشید و هیچ محدودیت زمانی و مکانی در این زمینه وجود ندارد.

همکاری در فروش
همکاری در فروش

ب: همکاری در فروش (بازاریابی)

فروشندگان زیادی در فروتل عضو هستند و محصولاتشان را با پورسانتهای مختلف وارد نموده اند، شما با عضویت رایگان در بخش همکاری فروتل می توانید لیست این محصولات و میزان پورسانت هر کدام را مشاهده نمایید. ابزارهای مختلف فروش در فضای اینترنت و خارج از آن در اختیار شما قرار می گیرد و با کمک آموزش های داده شده می توانید از زمانی که در اینترنت سپری می کنید برای معرفی محصولات سایر فروشندگان استفاده کرده و درآمد کسب نمایید که می تواند به عنوان یک شغل پردرآمد و آسان به صورت پاره وقت یا تمام وقت و بدون محدودیت زمانی و مکانی منبع درآمدی مناسب برایتان ایجاد نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است