فروتل

همکاری در فروش فروتل و کسب درآمد اینترنتی

اکثر ما ساعتهای زیادی را با موبایل یا کامپیوتر در فضای مجازی اینترنت سپری می کنیم بدون اینکه از این فعالیت درآمد یا عایدی خاصی داشته باشیم و صرفا اوقات با ارزش خود را سپری می کنیم و به ادبیات دیگری هدر می دهیم.

با فروتل از این اوقات می توانید علاوه بر سرگرمی و لذت درآمد کسب نمایید و یا حتی روزی یک ساعت را به همکاری با فروتل اختصاص دهید و در کنار هر کسب و کاری که دارید از این طریق هم درآمد کسب نمایید.

فروتل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک خصوصا در زمینه فروش اینترنتی و فروش پستی سرویسهای متعددی نوین تجارت الکترونیک را به فروشندگان ارائه می دهد.

در مکان و زمانی با هر سن و وضعیت و سطح تحصیلاتی می توانید با فروتل همکاری نمایید و کسب درآمد نمایید.

از سال 1388 سیستم همکاری در فروش فروتل شروع به فعالیت نموده است که بیش از 70 هزار بازاریاب در این سیستم عضو و فعالیت خود را شروع کرده اند و از سال 1394 برنامه فروشندگی و همکاری در فروش فروتل بر اساس تجربیات کسب شده دوباره به صورت بسیار قدرتمند بازنویسی گردیده است.

روشهای همکاری در فروش و کسب درآمد فروتل چگونه اند؟

 

فروشندگان کالا و خدمات و فایل مجازی و رسانه های تبلیغاتی در سراسر ایران عضو فروشندگان فروتل هستند یا می توانند از خدمات فروتل برای گسترش فعالیت و فروش اینترنتی و غیر اینترنتی خود استفاده نمایند.

این کسب و کارها باعضویت در فروتل مجموعه خدماتی دریافت می کنند از جمله:

سایت فروشگاهی هدیه، سیستم حمل و نقل پستی، امکان دریافت آنلاین یا دریافت وجه پس از تحویل کالا در سراسر ایران، سامانه مدیریت فروش، مدیریت مالی و ده ها امکان دیگر

و یکی از اصلی ترین امکانات ارائه شده که مورد توجه فروشندگان است سیستم بازاریابی و همکاری در فروش است که کالا و خدمات و فایلهای مجازی خود را در پنل فروشندگی با اطلاعات کامل و تعیین پورسانت وارد می نمایند و پس از تایید محصولات توسط تیم بازاریابی فروتل وارد سیستم بازاریابی و همکاری در فروش فروتل می شود که صدها هزار محصول به این طریق وارد سیستم بازاریابی فروتل شده است.

شما با وارد شدن در سایت frotel.com می توانید ثبت نام همکار را بزنید و به جمع همکاران فروتل ملحق شوید و به فروتل در فروش این محصولات و خدمات و فایلها کمک نمایید و پورسانت دریافت نمایید.

پورسانت هر محصول متفاوت است و از یک درصد تا بیش از 60 درصد برای محصولات تعیین شده است.

البته علاوه بر همکاری در فروش محصولات و دریافت پورسانت می توانید در بخشهای عضویت فروشنده جدید و همکار جدید هم با فروتل همکاری نمایید و پورسانت مخصوص آنرا دریافت کنید که توضیحات زیادی دارد که پس از عضویت در بخش همکاری با فروتل می توانید آنها را مطالعه نمایید.

چگونه محصولات را به فروش رسانم و پورسانت دریافت کنم؟

 

این سوال خیلی از همکاران فروتل است که عضو فروتل می شوند ولی در شروع نمی دانند چگونه باید همکاری در فروش نمایند.

شما هیچ محدودیتی در انتخاب روش فروش خود ندارید، مثلا برخی از این روشها به شرح زیر است:

– در گروه تلگرام یا وایبر و گروه های اجتماعی یک محصول را تبلیغ و از همان روش سفارش بگیرید و ثبت کنید.

– ارسال ایمیل به دوستان یا لیست ایمیل معتبری که تهیه کرده اید.

– ایجاد وبلاگ یا سایت که در کمتر از یک روز می توانید فعال کنید و وارد کردن محصول در آن

– دریافت فروشگاه ساز تبلیغاتی از فروتل با امکان آپدیت خودکار محصولات

– ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت سفارش و ثبت سفارش

– تبلیغ در انجمنهای اینترنتی و سایتهای تبلیغاتی رایگان و پولی و ….

صدها روش برای نمایش محصولات وجود دارد که از روشی که علاقه و توانایی بیشتری دارید می توانید استفاده کنید.

فروتل از چه طریقی تشخیص می دهد که شما فروشی داشته اید تا پورسانت پرداخت کند؟

ثبت دستی سفارش از پنل توسط شما


شما یا سفارش دریافت و شخصا در پنل همکاری فروتل خود ثبت می کنید که هر سفارشی از این طریق ثبت شود شناسه همکاری شما بر روی آن ثبت و سیستم تشخیص می دهد که از پنل شما ثبت شده است.

لینکهای اختصاصی خرید: در لیست محصولات پورسانت دار اگر وارد شوید مشاهده می کنید که لینک سبد خرید و لینک توضیحات محصولات وجود دارد که در این لینکها شناسه اختصاصی همکاری شما وجود دارد و شما در سایت یا وبلاگ یا ایمیل یا گروه های اجتماعی و …. محصولی را که تبلیغ می کنید این لینک ها را به عنوان لینک خرید آنلاین یا لینک توضیح محصول استفاده می کنید و مشتریان بر روی آن کلیک کرده و خرید می کنند یا وارد توضیحات محصول شده و پس از آن خرید می کنند و هر خریدی از لینک اختصاصی شما صورت گیرد سیستم فروتل تشخیص می دهد از طریق شما بوده و برای شما درآمد و پورسانت مربوطه تعلق می گیرد.

چگونه بازاریابی کنم و بازدید کننده و فروش را افزایش دهیم؟

 

صدها روش برای بازاریابی و افزایش بازدید سایت یا وبلاگ وجود دارد که با جستجو عبارت افزایش بازدید یا روشهای بازاریابی اینترنتی می توانید در سایتهای تخصصی که در این زمینه وجود دارد اطلاعات مفیدی را دریافت کنید و یکی از ترکیبی از چند روش را استفاده کنید.

ورودی از گوگل پایدار ترین و کم هزینه ترین روش برای افرادی که سایت یا وبلاگ دارند.

ارسال ایمیل و تبلیغ برای گروه های اجتماعی سریعترین بازدهی را دارد.

و تبلیغ در سایت های تبلیغات رایگان کم هزینه ترین روش برای معرفی سایت یا وبلاگ است که می تواند سرعت شناسایی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت را افزایش دهد.

تبلیغ در سایتهای پربازدید به صورت پست ثابت، بنر یا لینک نیز می توانید فروش بالایی برای شما ایجاد کند که البته این روش هزینه اولیه بالاتری خواهد داشت ولی اگر سایت مناسبی برای تبلیغ انتخاب شود و برای محصول مناسبی تبلیغ شود می تواند فروش بالایی ایجاد کند.

خلاصه مطلب

برای کسب درآمد در هر زمان و مکان و هر سطح توانایی و جنسیتی می توانید با عضویت در بخش همکاری در فروش فروتل کسب و کاری پردرآمد و راحت را تجربه کنید بدون اینکه هزینه ای پرداخت کرده باشید و از زمانهایی که در شبانه روز در فضای مجازی سپری می کنید درآمدی مناسب نیز کسب کنید.

کافیست وارد سایت frotel.com شوید و ثبت نام همکار را بزنید و از همان لحظه همکاری خود را شروع نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است