دسته‌بندی نشده

فروش فایل دانلودی توسط فروشنده ها در فروتل

یکی از ساده ترین روشهای فروش در اینترنت فروش فایل مجازی و به ازای دانلود می باشد.

مثلا شما مجموعه های آموزشی یا بانک اطلاعاتی های با ارزش ، مقالات و کتب الکترونیکی و نرم افزارهای کم حجم مثلا برای موبایل یا کامپیوتر در اختیار دارید.

با عضویت در بخش فروشندگان فروتل و ارتقاء پنل به فروشنده فایل مجازی می توانید از طریق فروتل فروشگاه فروش فایلهای مجازی خود را در کمتر از 48 ساعت راه اندازی کنید که با هزینه بسیار پایین 40 هزار تومان می توانید این سرویس را از فروتل دریافت نمایید و البته تمامی فروشندگان خدماتی و فروش پستی فروتل هم این سرویس را در کنار سایر روشهای فروش در اختیار خواهند داشت.

این نوع فروش بسیار ساده است و کافیست پس از دریافت پنل فروش خود فایلها را در بخش محصولات خود وارد نمایید و سایت و سیستم فروش اختصاصی شما با هاست و دامنه رایگان نیز دراختیار شما قرار می گیرد و مشتریان براحتی به صورت آنلاین وجه را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود دریافت می کنند و به ایمیل آنها نیز ارسال می شود که پس از دریافت فایل توسط مشتری، لینک مربوطه نیز غیرفعال می شود.

در مجموع در هر سن و سال و موقعیت مکانی و زمانی در کمتر از 48 ساعت می توانید کسب و کاری جدید و راحت برای خود راه اندازی کنید بدون اینکه درگیر بسته بندی و ارسال و پشتیبانی های بعد از ارسال و …. شده باشید و فقط یک مرتبه محصولات را در سیستم تعریف کرده و مشتریان خرید کرده و وجوه پرداختی آنها هفته ای دو مرتبه یکشنبه و چهارشنبه به حساب شما تسویه می گردد.

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد فروتل نیز در اختیار شما قرار دارد تا با تعیین پورسانت به صورت مشارکت در فروش هزاران بازاریاب فروتل محصولات شما را به فروش رسانند و پس از فروش پورسانتی که تعیین کرده اید به آنها تعلق می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است