فروتل

سيستم خريد و فروش پستي فروتــل

فروتل یک سیستم واسطه خرید پستی  است كه متشکل از پنج رکن اصلی بازاريابي و تبليغات ، بسته بندي و لجستيك ، سرویس پرداخت در محل و پرداخت آنلاین ، پنل مديريت فروش و دامین ir و سایت فروشگاهی رايگان ميباشد. فروتل با طراحی پنل جامع مديريتي براي فروشندگان و اتصال آن از يك طرف به سيستم پست (گيت وي) و از طرفي ديگر به سايت فروشگاهي فروشنده كليه نيازها و دغدغه هاي فروشندگان را برطرف كرده و به راحتي هر شخصي كه قصد فروش كالايي را بصورت سراسری دارد ميتواند از اين سيستم پرداخت آنلاین و پرداخت در محل(پرداخت پس از تحویل – COD) استفاده كرده و ارسال پستيبه همه شهرها و حتی روستاهای ایران بدون هیچگونه محدودیت مکانیرا تجربه كند.

فروش پستی و فروش لجستیکی فروتل با بهره گیری از شبکه گسترده توزیع شرکت پست توانسته پلی مستحکم میان فروشندگان و شرکت پست ايجاد و بستری امن برای توسعه تجارت مشتریان خود در پهنه گسترده کشور عزیزمان ایران فراهم آورد.
به کمک ابزارهای فروتل هر نوع اپلیکیشن موبایل یا سایت اینترنتی یا سیستم کالسنتری و وبسرویسی و یا تحت ویندوز یا هر نوع سیستم عامل دیگری می تواند به پنلهای فروتل وصل شده و از سیستم مدیریت بازاریابی و فروش فروتل بهره ببرد.
سرویس انبارداری و لجستیک فروتل
در سیستم انبارداری و فروش لجستیکی فروتل فروشنده، وارد کننده  یا تولید کننده می تواند در کسری از دقیقه در هر شهر ایران انبار و دفتر فروش ایجاد کند و کل فرایند بازاریابی محلی و فروش خود را در هر هر شهر یا منطقه دلخواه به کمک خدمات لجستیکی فروتل مدیریت نماید. سیستم لجستیک فروتل با انبارداری دقیق آمار کل فروش و محموله های لجستیکی ارسال شده به انبار را محاسبه می کندو با سیستم هوش مصنوعی و استفاده از خدمات مبتنی بر LBS فروتل نزدیکترین انبار را به موقعیت خریدار که موجودی هم داشته باشد تشخیص داده و سفارش از نزدیکترین انبار ارسال می شود. سرعت توزیع و تسویه با فروشنده در سیستم انبارداری و لجستیک فروتل بسیار بالاست به طوری که ظرف یک تا ده روز بصورت تصمین شده تسویه صورت میگیرد و در این سرویس فروتل ، هم فروشنده از کیفیت و سرعت ارسال و تسویه راضی است و هم خریدار سریعتر به محصول و سفارش مورد نظر خود دست پیدا می کند.
با استفاده از خدمات لجستیک فروتل ، فروشنده دیگر دغدغه انبارداری ، بسته بندی و ارسال ندارد و انبارهای لجستیکی مختلف کل فرایند فروش را مدیریت می کنند و فروشنده فقط به فکر تأمین کالا برای انبارها و توسعه بازاریابی و فروش خود باید باشد و در این سرویس بسیاری از دغدغه ها و مشکلات کار فروشندگی رفع می شود و فروشنده می تواند مدیریت بسیار بهتری روی کسب و کار خود داشته باشد و خیلی سریع کسب و کار و درآمد خود را ارتقاء دهد.

سيستم پستي فروتل توانسته است گسترده ترین و توسعه یافته ترین سيستم خريد و فروش پستي را مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی و برنامه نویسی روز دنیا در اختیار فروشندگان محترم قرار دهد.

سيسم خريد و فروش پستی فروتل

در سيستم خريد و فروش پستي فروتل خريداران با مراجعه مستقیم به وب سایت فروشنده یا از طریق جستجو در میان فروشندگان و يا از طريق معرفي محصول فروشنده از طريق بازاريابان فروتل ، ميتوانند به راحتي  محصول مورد علاقه خود را پيدا كرده و آنرا خريداري نمايند. وقتی مشتری قصد خريد كالايي دارد از داخل سایت فروشنده وارد سبد خرید میشود وبعد از مرحله تكميل سفارش، هزينه‌ي اجناسي كه از طريق خريد اينترنتي خريداري شده اند به چند شيوه قابل پرداخت است: بصورت آنلاين با كارت‌هاي بانكي و يا پرداخت نقدي به مأمور پست در زمان تحويل كالا (پرداخت در محل یا همانCOD)

پس از مشاهده و تأييد سفارش توسط فروشنده، مأمور پست كالا را در محل فروشنده تحويل مي‌گيرد ودر کمترین زمان ممکن به دست خريدار مي‌رساندكه بعد  از دریافت کالا توسط مشتری هزینه آن به مامور پست پرداخت می شود. شرکت پست نیز مبلغ دریافتی را پس از کسر هزینه های پستی با شرکت فروتل تسویه می کندكه به اين پروسه خريد پستي گفته ميشود و تسویه با فروشنده در این زمان انجام می شود ولی فروتل سرویسهای ویژه ای هم برای فروشندگان دارد به طوری که تسویه 1 تا 10 روزه را برای فروشندگان می تواند تضمین کند که حتی اگر تسویه توسط پست انجام نگرفت فروتل از حساب شخصی خود تسویه را با فروشنده انجام می دهد و زیان مفقودی یا مشکلات تسویه پستی را می پذیرد و تسویه را برای فروشندگان ضمانت می کند.

مزيت هاي سيستم خريد و فروش پستی فروتل

1- مامور پست طبق قراردادي كه فروشنده از طرف شركت فروتل به اداره پست معرفي ميشود براي جمع آوري محصول به محل فروشنده مراجعه ميكند و نيازي نيست فروشنده خود به باجه هاي پستي براي ارسال كالا مراجعه كند.

2- برگشت پول محصولات فروشنده بصورت تضميني توسط فروتل

3- تحويل سالم و به موقع كالاي فروشنده به خريدار

4- نيازي نيست خريدار براي خريد كالاي مورد نظر خود وقت زیادی صرف كند

5- استفاده از شبكه گسترده پيك و حمل و نقل خصوصي در كلان شهرها از جمله تهران و امکان ارسال لجستیکی داخل شهری

6- خريد و فروش كالا و محصولات در 24 ساعت شبانه روز

7-ارسال كالا از طريق سرويس لجستيك و انبارداري فروتل(در صورت درخواست فروشنده)كه در آن ديگر فروشنده نياز به بسته بندي و ارسال كالا ندارد و تمام كارها را كارمندان بخش لجستيك فروتل انجام ميدهند.

8- استفاده از سيستم پيامكي يا تلفني براي تاييد نهايي محصول از طرف خريدار جهت كاهش آمار برگشتي .

9- ارائه خدمات و فروش محصولات به همه شهرها و حتی روستاهای ایران با استفاده از شبکه توزیع گسترده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه محدودیت مکانی

10- سیستم بازاریابي و تبلیغات فروتل با بیش از 80 هزار نفر بازاریاب هم به توسعه فروش فروشنده کمک می کند.
11- پنلها و پورتال قدرتمند فروتل، اغلب نیازهای مدیریت بازاریابی و فروش را برای فروشنده مرتفع می کند و آمار و محاسبات دقیق و ابزارهای بسیار قدرتمندی در خود دارد.
12- سایت فروشگاهی رایگان و هاست و دامین ir رایگان که به فروشندگان فروتل ارائه می شود و دغدغه برنامه نویسی و تهیه هاست و دامین و برنامه فروشگاهی را برای ایشان رفع می کند.
13- سیستم همکاری در فروش و بازاریابی اختصاصی رایگان به هر سایت فروشنده که بدون هزینه در اختیار فروشندگان فروتل قرار می گیرد و می توانند بازاریابهای اختصاصی خود را در سراسر کشور مدیریت نمایند.
14- و ده ها امکان و مزیت ویژه که در سرویسها و خدمات بازاریابي و فروش فروتل وجود دارد.

منبع: فروتل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است