فروتل

برخی مشتریان فروتل

به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد و گسترده تبلیغات، فروش و لجستیک فروتل در سراسر ایران که با حداقل هزینه و با کیفیت مناسب ارائه می گردد، اکثر فروشندگان اینترنتی بدون ریسک مالی و پرداخت هزینه های اضافی از خدمات فروتل استفاده می نمایند از جمله فروشندگان زیر:

  • اکثر فروشندگانی که تبلیغات رسانه ای گسترده ای دارند از جمله مجموعه بزرگ باراد  (ارائه دهنده محصولات ارگونومی)، سیما کالا (ارائه کننده محولات متنوعی مثل ربی، محافظ کودک و …) ، دی اچ (ارائه کننده محصولات الکترونیکی دفع حشرات و …) ، فروشندگان دم نوش و لوازم آرایشی و بهداشتی که تبلیغات رسانه ای در شبکه های مختلف از جمله خندوانه و …. دارند جزء مشترکین فروتل می باشند.
  • لجستیک محصولات فرهنگی از جمله سریال شهرزاد و گردن بند شهرزاد توسط فروتل ارائه گردیده است.
  • اکثر فروشندگان قدرتمند و پرفروش در اکثر شهرهای کوچک و بزرگ ایران مشترک فروتل هستند.

ثبات خدمات فروتل، پشتیبانی مناسب، تسویه حساب سریع، هزینه های پایین خدمات فروتل، شفافیت مالی و گزارش گیری های متعدد متناسب با سیستمهای مالی گوناگون، امکانات متعدد فروش که به صورت مستمر در حال افزایش می باشند و متناسب با خواسته فروشندگان شخصی سازی می شود، کال سنتر حرفه ای، سیستم انبارداری و خدمات گسترده لجستیک در سراسر ایران و سیستم های بازاریابی متعدد و صدها امکان متعدد فروش باعث گردیده تا فروشندگان  با خیال آسوده فروتل را انتخاب نمایند و دغدغه و هزینه های زیادی را صرف اینکار نکنند و از مجموعه ای حرفه ای و تخصصی استفاده نمایند.

نیازی نیست برنامه نویس باشید یا تیم برنامه نویسی داشته باشید، نیازی نیست کار با کامپیوتر و اینترنت را هم بدانید، نیازی نیست بابت طراحی سایت هزینه ای پرداخت کنید، فروتل کار شما را راحت کرده است و هم حرفه ای ها و هم افراد تازه کار، هم افرادی که در بازار سنتی مشغول به کارند و هم شرکتهای بزرگ در حوزه IT با فروتل کار و همکاری می کنند.

فروشندگان می توانند به منظور بررسی و مشاهده خدمات فروتل و آشنایی بیشتر با آن، بدون پرداخت هزینه اولیه در بخش فروشندگی فروتل عضو شده و ارتقاء دهند و برای ارسال لجستیکی نیازی به پرداخت حق عضویت سالانه نمی باشد و به صورت رایگان فعال می شود. در کمتر از 24 ساعت می توانید ارسال خود را آغاز نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است