آموزش بازاریابیفروتلمرسولات پستی

هویت سازی برای برند

هویت سازی برای برند راز موفقت بلند مدت فروشگاه های اینترنتی موفق

بر اساس تحقیقات انجام شد بر روی مشتریان اینترتی 101 فروشگاه اینترنتی برتر دنیا نتایج نمودار زیر بدست آمده است.

هویت سازی برای برند فروشگاه پرفروش

همانطوریکه در نمودار مشخص می باشد در بلند مدت 63 درصد مشتریان هویت سازی برای برند را بینهایت مهم می دانند و 47 درصد در کوتاه مدت نیز آنرا بینهایت مهم دانسته اند.

فروشندگان اینترنتی در ایران غالب به به دنبال کسب درآمدی زودگذر می باشند و با عرضه محصولات بی کیفیت و یا تبلیغات کاذب که فروشی موقت ایجاد کرده و بدون اینکه نام و نشان و حتی تلفن پاسخگویی در دسترس مشتریان قرار دهند فروش اینترنتی در نازلترین شکل را اجرا می کنند و عملا با اینکار فقط به دنبال یک مرتبه خرید هر مشتری اینترنتی هستند و شاید مشتری که اینگونه جلب شود فقط یک بار برای همیشه خرید اینترنتی انجام داده  و به دلیل نارضایتی از کیفیت محصول و عدم پشتیبانی پس از فروش علاوه به خرید نکردن از این فروشنده یا هر فروشنده اینترنتی دیگر و بی اعتماد شدن به فروش اینترنتی اقدام به تبلیغ منفی نمایند.

حال آنکه فروشنده ی آینده نگر که به دنبال کسب و کاری دائمی و پر درآمد با مشتریانی راضی می باشد اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی حرفه ای تحت نام و برندی مناسب است که تبلیغات گسترده و هدفمندی در راستای هویت سازی برای این برند می نماید. مثلا همه مردم محصولات سونی را با هویت کیفیت عالی می شناسند و حال این شرکت توانسته بازار بزرگ محصولات الکترونیک دنیا را در اختیار بگیرد و مشتریانی راضی و وفادار داشته باشد.

چرا فروشندگان اینترنتی اینگونه عمل نکنند، به جای اینکه درآمدی موقتی با مشتریانی ناراضی داشته باشیم  بهتر است به دنبال ایجاد برندی معتبر نماییم و اینکار می تواند شما را تبدیل به یک فروشنده معتبر و پرفروش با مشتریان وفادار نماید.

پشتیبانی دائمی و قدرتمند، ارائه محصولات با کیفیت مطابق آنچه تبلیغ صورت می گیرد و ارائه روشهای ترفیعی و تبلیغات هدفمند می تواند در مدت زمان کوتاهی شما را تبدیل به یک فروشنده پرفروش و موفق نماید و کسب درآمد مناسبی از این طریق داشته باشند.

شرکت فروتل به منظور حمایت از فروشندگان با کیفیت که به دنبال برند سازی و راه اندازی کسب و کار دائمی هستند سیستم رنکینگ را ارائه داده است و فروشندگان به مرور با ارئه سرویسهای مناسب با استفاده از نظر مشتریان و سرعت ارسال و …. رتبه بندی شده و محصولاتی بیشتر به فروش می رود که فروشندگانی با کیفیت آنها را ارسال نمایند و تلاش می شود فروشندگان بی کیفیت به مرور از سیستم فروش حذف شوند و یا رویه کاری خود را عوض نمایند.

منبع: فروتل

برگرفته از مارکتیگ چارت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است